Volal jsem na uvedené číslo a nikdo mi nezvedá?
V takovém případě se ujistěte zda jste telefonovali v čase určeném pro zákaznickou linku, který je v pracovní dny od 8:00 do 15:00. Pokud Vám ani v ten čas nikdo telefon nezvedal zkuste zavolat ještě jednou, případně napsat email. V případě nespokojenosti můžete kontaktovat jednatele společnosti ARTMIE, spol. s r.o. prostřednictvím e-mailu [email protected].
Na můj email mi nebylo odpovězeno do 48 hodin, v čem je problém?
V takovém případě zkuste zavolat na naši zákazníku linku 556 674 627 nebo kontaktovat manažéra společnosti ARTMIE, spol. s r.o. prostřednictvím e-mailu [email protected].
Pokud nejsem spokojen se službami Centra služeb zákazníkům na koho se mám obrátit?
V takovém případě prosím kontaktujte manažéra společnosti ARTMIE, spol. s r.o. prostřednictvím e-mailu [email protected].
Jak mám postupovat pokud chci obraz reklamovat?
V takovémto případě je třeba provést abyste nás kontaktovali emailem [email protected] nebo prostřednictvím kontaktního formuláře na stránce. Následně Vás do max.. 48 hodin bude pracovník Centra služeb zákazníkům kontaktovat, aby Vám sdělil další postup při reklamaci obrazu.
Pokud dostanu obraz poškození co mám dělat?
Kupující je povinen při převzetí zásilky zkontrolovat zda přepravní obal nebyl poškozen, případně zásilku před kurýrem rozbalit a obraz zkontrolovat. Pokud byl obraz poškozen při přepravě je třeba podat reklamaci v dané přepravní službě. Pouze v takovém případě uznáme reklamaci obrazu.