Jaký je rozdíl mezi výměnou a vrácením obrazu do 30 dnů?
Pokud chcete obraz vyměnit Váš obraz je potřebné zaslat na naší adresu, poštovní poplatky nehradíme. Na vlastní náklady Vám pošleme nový obraz, který jste si vybrali na výměnu. Pokud chcete obraz vrátit zašlete nám ho na vlastní náklady, přičemž Vám poštovné na základě platného zákona nepreplatíme.
Pokud chci vrátit obraz jak mám postupovat a za jakých podmínek to mohu udělat?
V takovémto případě je třeba kontaktovat nás emailem [email protected] nebo prostřednictvím kontaktního formuláře na stránce. Následně Vás do max.. 48 hodin bude pracovník Centra služeb zákazníkům kontaktovat, aby Vám sdělil další postup při vrácení obrazu. Podmínkou při vrácení je aby obraz byl nepoškozen a doba od převzetí zásilky nebyla delší než 30 dnů. Náklady při vrácení zásilky hradí kupující.
Chci vyměnit obraz jak mám postupovat?
V takovémto případě je třeba nás kontaktovat emailem [email protected] nebo prostřednictvím kontaktního formuláře na stránce. Následně Vás do max.. 48 hodin bude pracovník Centra služeb zákazníkům kontaktovat, aby Vám sdělil další postup při vrácení obrazu. Náklady na poštovné za vyexpedování nového obrazu hradí prodávající.
Pokud se mi nebude líbit obraz vrátíte mi peníze?
Pokud se Vám obraz po doručení nebude líbit můžete nám ho do lhůty 30 dnů od doručení zásilky vrátit. Avšak obraz nesmí být poškozen. Po obdržení obrazu Vám bude platba za obraz vrácena do 15 pracovních dnů . Poštovné však podle platného zákona prodejce neproplácí.